måndag 14 september 2009

What a night, what a night!

Jag var verkligen inte på humör och jag fick dra mig själv ur soffan och in i duschen.
Men medan jag stod där inne och små sjöng för mig själv så ändrades det fort.
Det var en kalashärlig utgång på ingång och My var redo som aldrig förr.

Jag viftade bort dom grå molnen och satte på party ansiktet och stilett klackar. Nu jävlar skulle det partas.
Det blev en helt galen för fest hos Enberg. Goa människor och go dricka. Det dansades till gamla godingar från 90-talet. Stämningen var på topp och jag går fortfarande och nynnar på "Hej! Jag heter Johnny"

I ösregn sprang jag tre kvarter från förfesten för att ta en cigg med min kära syster. Jag såg ut som en blöt katt i håret efter det. Det är fan tur att man inte riktigt har koll på synen när man dricker. Bättre man ser dagen efter på alla bilder hur förjävlig man egentligen såg ut kvällen innan, efter några drinkar.

På väg in mot stan och när vi anlände ballade det ur ännu mer än vad det redan hade gjort. Nån ville ha ihjäl någon annan, en var tvungen att gå på en rak linje för att bevisa att denne egentligen inte var så full, någon hade glömt PINkoden till sin telefon och ringde hela skåne runt för att få tag på sin killes nummer, tjejer hånglade med tjejer, shotar från höger till vänster och jag gjorde min vanliga klassiker;

Jag ramlade. Knall fall ner från ett bord. Huvudet ner och röven upp, PANGBOM så blev Mys ena ben helt blått och större än det andra, en blå arm och nog fan lyckades jag sträcka ljumsken.
Vill ni ha ett tips? Försök aldrig hoppa över staketet på Harrys ute servering, från ett bord, och gör det absolut inte om det är blött av regn och du är iförd skyhöga klackar!
Detta är tredje gången jag lyckas klanta mig vid ett staket!! Att jag aldrig lär mig?!

Kvällen slutade i en taxi på väg till Klippan.
Kvällen innan körde jag in A och hans vänner till stan och då löd följande; "My ska aldrig ha en pojkvän! Titta inte på henne, rör henne inte! Jag slår ihjäl er!!"
Man kunde kalla honom något överbeskyddande men
24 timmar senare hade detta helt plötsligt försvunnit.
Då gav han bort mig från höger till vänster;

A till sin kompis: "Ehh... du får sova hos My inatt, för vi ska sova hos P"
Jag försöker lyssna och förstå vad som håller på att hända
A kompis: "Jajja det är lungt" Säkert skit nöjd med sig själv eftersom han inte behövde anstränga sig speciellt mycket för att få sova sidan om någon.
Jag: "Asså A!! Jag sitter i bilen! Det är helt okej om du frågar mig först!"

Ja min "beskyddare" drog med nån fjälla hem som var livrädd för mig tydligen, jag förstår inte det alls, då jag är ganska charmig när jag är ute ;)
Så man ställer ju upp och fixar sovplatser så vägen för honom är fri.
Han hade säkert en mysig kväll.. själv tillbringade jag natten med att krama om min porslins kompis toaletten. Inte lika mysigt! Jag blir så trött på mig själv. Jag borde ju ha insett att när jag trillar och slår mig gul och blå då är det dags att sätta ner glaset!

Men det var en sjukt rolig Lördag och den ska göras om många gånger!
(dock inte mitt kramande med toaletten)

Inga kommentarer: