onsdag 9 juni 2010

Så fel det kan bli

Min kära pappa ringde till mig i går.

Pappa: "VAR ÄR DU!?!?!??!?!!!"
Jag: "På väg hem från jobbet. Varför då?"
Pappa: "Jag har BIG emergensy! Du måste hämta firmabilen och dunkar NUUUU!!"
Jag: "Men vad är det som har hänt då?!"
Pappa: "Usch...Eeehh.. Ja, jag har fan tankat bilen med bensin. Det är ju en diesel!!!"

Så jag och Pöjken fick rycka ut och hjälpa han att tömma tanken och fixa igång bilen igen..

Sen körde vi till Mormor och fick våfflor i trädgården.
Jag fick med mig massor med jätte fina klänningar hem också som mormor har sytt för 50-30 år sen! :)

Tyvär var det så att min mormor var väldigt smal och smärt så mina sambo kilo måste bort nu om jag ska kunna få dom på mig ;)
Jag hade ju bestämt mig för att börja träna men det kan bli lite svårt med ett pajjat ledband i foten......

Inga kommentarer: