tisdag 2 november 2010

Man får kräka ibland..

..och nu behöver jag det!
Nu menar inte jag att jag behöver krama toalett stolen.
Kräket jag menar kommer här;

Jag kan fan inte förstå hur vissa människor tänker?!
Vad är det som gör att dom sågar av huvudet och släpar det efter sig eller att ännu värre, dom sliter ur sina känslor ur kroppen så dom kan behandla andra människor precis hur dom vill utan att behöva bry sig om konsekvenserna.
Är det okej att trycka andra människor så långt ner i skorna att
det bara är en hår tuss sticker upp?! Nej det är fan inte okej!!!

Är det okej att ha massa förutfattade meningar om en massa grejer som man inte har en aning om?!
Ja det kan hända att man ibland inte vet bättre. Men om man nu vet bättre.
Varför i hela helvete tänker man inte efter en gång till innan man öppnar käften?!

Ingen har koll på någonting.
Man stänger in sig i sin bubbla och drar en massa förhastade slutsatser.
Där skiter man också i att informera andra om grejer för att man inte känner för det. Man sätter den drabbade av detta i en jävligt knivig situation och sen kan man inte fatta hur människan gjorde eller sa som den gjorde.
"HALLÅ?!?!? Se vad du själv har för del i det hela" vill jag skrika då!

Man tycker mest synd om sig själv för ingen annan "har haft det så jobbigt som mig och tycker inte ni synd om mig blir jag skit sur"

Det kan vara okej att vara långsiktig. Ibland! Men fan inte för nån piss sak.
Jag menar ungefär så här:
Om jag och Nettan kan vara vänner så kan det fan bli världsfred också!!!



Så svenska folket; SKÄRP TILL ER FÖR FAN!!!!
Det man ger får man tillbaka dubbelt.. åtminstone ska det vara så!

Nu har jag kräkt färdigt och jag ska tillägga två saker:

1. Jag hatar egentligen när folk inte skriver "direkt" i sin blogg.
Typ: "Jag är så trött på vissa som blablabla.."
PRATA MED PERSONEN IFRÅGA!! om det nu stör er så mycket!

2. Detta är inte menat till någon speciell!! Men om det är så att någon tar åt sig,
BRA för antagligen behöver ni det då! Jag skiter faktiskt i vilket!

____________________________________________________________________

Och nu är My glad igen :)

Jag vill ge världens största guld stjärna till min vän Kitty!
Vi har inte pratat med varann på typ en månad och det skiter både hon och jag i.
Vi tänker ju i alla fall på varann. Tanken som räknas ;)
Hon gjorde mig så väldigt glad och stolt över henne i dag när jag ringde!

3 kommentarer:

Johanna sa...

Rätt My! Tycker också det är bättre att ta det direkt personen än att släppa dräpiga kommentarer på sin blogg eller varför inte på facebook som jag sett att många gör! Prata med varandra istället så samlar man inte på sig en massa ilska som man blir gammal och bitter av! Bra kräkt tycker jag! :) Puss & Kram Jojo!

Myyysan sa...

Tack Jojo :) Skönt att någon förstår!

Bilden är förresten tagen i USA :)

ingela andersson sa...

Lugn o fin för nu e pottan full! Kram Ingela