tisdag 4 januari 2011

Dag 02 - Min första kärlek

Pöjken, så klart!

Nej tyvärr är det ju inte så men jag önskar att det hade varit så.
Samtidigt som det nog är bra att både han och jag har haft förhållande innan.
Uppenbarligen höll det varken för han eller för mig så denna gången kommer vi göra allt rätt.

Alltså kommer vi leva lyckliga i alla våra dagar!
(Blev lite kräkgulligt det där men han är ju min finaste <3)

Men min första kärlek måste ha varit när jag gick på dagis.
Jag och min kille brukade bygga en koja i soffan.
Sen satt vi där i vår koja och pussades.

Varför vi gjorde slut kommer jag inte riktigt i håg men jag
har en liten feeling att det var jag som blev lite svartis och
absolut inte tänkte dela honom med någon annan.
Så var det ju när man var liten, alla hade massor med tjejer eller killar.
Men inte jag!
Ville man ha mer än mig gjorde jag slut!








Pöjken är kanske inte min första kärlek. Långt ifrån..
Men han är i alla fall min största kärlek och det måste ju i alla fall vara det viktigaste

Inga kommentarer: