fredag 7 januari 2011

Dag 05 - Vad är kärlek?

I dag har jag haft en dålig dag. En hemskt dålig dag!

Vi skulle tapetsera ett rum här hemma.
Det började jävligt dåligt.
Jag var trött o grinig när jag kom hem från jobbet och när det sen inte gick så bra
med tapetserandet fick jag psykbryt, två gånger!

Andra gången rev jag ner tapeten, knycklade ihop den, slängde iväg den genom halva rummet och sprang skrikandes raka vägen in på toaletten.

Där satt jag och tjöt som en liten unge. Skit förbannad och besviken på mig själv
för att jag inte klarade av att få dit en jävla tapet.

När jag hade lugnat ner mig och gick ut satt Pöjken i soffan.
Han sa att jag skulle komma o sätta mig och lugna ner mig.
Då började jag lipa igen.
För att han var snäll och ville trösta mig.

Just precis då kände jag massor med kärlek.
Pöjken älskar mig fast att jag får psykbryt och har massor med humörs svängningar
och jag älskar att Pöjken får mig att må så himla bra!

Efter psykbrytet fick vi nya krafter och tapetserade en vägg.
Sen blev jag hungrig och då var det kört igen..

2 kommentarer:

Evelina sa...

haha! vet precis hur det är, har fått lämna sovrummet ett antal gånger bara idag pga raseriutbrott på garderobsuppsättning :p

Nett sa...

<3 hormoner deluxe:) underbart med kärlek