torsdag 20 januari 2011

Dag 15 - Mina drömmar

I hela mitt liv har jag drömt en massa.

I skolan drömde jag om att vara någon annan stanns.
Jag drömde om att resa, vad jag ville bli och en massa annat.

Jag drömde en massa saker på nätterna. ALLTID!
Och det gör jag fortfarande.
Vissa natt drömmar är inte alls roliga av olika anledningar och andra kan man bara skratta åt.

Sen jag blev gravid drömmer jag mer än någonsin. JÄTTE konstiga drömmar.
Brukar vakna och vara galen på Pöjken för att han har dummat sig i drömmen.

Mamma har varit gift tidigare med en gammal gubbe som heter Margit.
Med mera.. Med mera..

Den ena dröm konstigare än den andra.

Dagdrömmar just nu handlar nästan alla om Ruben.
Vår fina Ruben som vi längtar jätte mycket längre.

Och vi längtar hemsk mycket efter att finaste Netts lilla tös ska titta ut :)
Jag drömmer om sommaren, grillningar, fågel kvitter, bäbisgull och massor med familjemys!

Mina drömmar är egentligen massor med längtan just nu och jag längtar efter allt.
Efter att inte få sova på nätterna,
blöjor som ska bytas och allt annat som hör bäbisar till.

Så länge Ruben kommer till oss och mår bra
så får han vara hur gnällig, skrikig och jobbig som helst!!

1 kommentar:

Nett sa...

Ja drömmar kan man ju skriva sig lam på. Mycket är drömmar. Men just nu längtan. Längtan efter våra bebisar. Så fantastiskt. Konsollan kommer först och kollar läget till Ruben:) så får de det bra ihop. <3