onsdag 4 maj 2011

Dagen i bilder

Lunch hos Familjen Unkuri och massa mys med
denna lilla gullunge



Ett stopp i Kvidinge för att hjälpa svägerskan med hennes säng bygge.
Vi tog också oss en titt på vagnen vi ska få ärva.
Här visar Julia hur regnskyddet funkar :)



Om någon är intresserad finns det en till vagn, likadan som på bilden, till salu




Svägerskan skulle fota magen till mig och det visade sig att hon
inte är någon vidare fotograf ;) så ni får vara nöjda med denna bilden..
v. 38 i dag.. Alltså två veckor kvar till beräknad födelse



Efter fotograferingen byggde jag, Pöjken och Julia ihop skåpet på bilden
när vi var klara började jag sätta in glas men sen tog orken slut och jag parkerade
röven i soffan för att glo på tv


3 kommentarer:

Johanna sa...

OJ! Fina fina My! Nu är det snart dags! :) Krams

E sa...

häftigt :) Nu ser det ut att vara nära! Hoppas han kommer snart!

Jonna sa...

Woohhho vilken fin Ruben! :) Hoppas han kommer snart och tar er med storm! :) Jag blev tok-kär i krokodilmobilen direkt jag såg den! Superfin. Har du varit på yllefabriken och kollat om den finns där? :)