fredag 20 maj 2011

Mail från Pampers

"Hej My,

DITT EGET LILLA MIRAKEL Eftersom du och din partner nyss har lämnat graviditeten bakom er, är det kanske svårt att förstå att det lilla barn som kurar ihop sig i dina armar verkligen är ditt. Få saker i livet är så fascinerande som spädbarn med sina egna förmågor, personligheter, historia och framtid. Ditt barn är redan unikt på alla sätt och vis: en liten individ full av under som bara väntar på att utvecklas."


Verkar som att det lilla miraklet är den enda som inte förstår att den borde vara ute nu..

1 kommentar:

Johanna sa...

Jag gillar dina nya reaktionsknappar! Men jag tryckte "gött!" här och det blev lite galet för vi vill ju att Ruben kommer ut! Men jag tyckte du var rolig! Därför tyckte jag "gött!". :) Jösses, nu blev det invecklat men jag håller tummarna för att Ruben slutar sitta där inne och trycka och bestämmer sig för att komma ut istället. :) Ruben! Kom ut och visa dig nu för fanken! :) Krams