lördag 30 juli 2011

Bebis bubbla

Som sagt så var det tjejkväll på stan igår.
Vi skulle lämna gubbe o unge hemma o sticka!
Shit vilken känslosam kväll kan jag tala om för er.

Där satt vi på restaurang som Nettan och My och det kändes så jävla konstigt att där hemma var en liten bebis som var min.
WHAT?!
Vad har egentligen hänt dom senaste månaderna?!

I två månader har jag levt i en bebis bubbla och igår sprack den utav bara fan och då kände jag faktiskt mig lite vilsen.
Man går i pyjamas halva dagen och det man fokuserar mest på är att se till att Viggo har fått mat o har ren blöja.
Och där i mellan ska man hinna få i sig själv någon mat och få kissa.
Varje dag går jag en halvtimme. Tur är väl det annars hade jag nog fastnat i soffan framför 7th heaven hela dagarna.
I bästa fall kletar man på lite täckstift o mascara om man ska iväg.
Men igår åkte fin sminket fram och pyjamasbyxorna av.
Det kändes riktigt skönt faktiskt!

Det är nu man ska försöka hitta ett mellanting mellan Mamma My och My.
Shit vad konstigt livet är ibland.

Men konstigt som det är så är det UNDERBART som fan!!!!!!

1 kommentar:

Johanna sa...

Tack finaste My! Jag hoppas det också!!! :) Kram