onsdag 31 augusti 2011

Lyckan är TOTAL!

I dag när klockan ringde flög jag upp ur sängen.
Hur ofta gör man det som Mamma ledig?! ALDRIG!

In i duschen o på med sminket!

Sen kom Nett o finaste E.
Vi skulle till väla!
Vi hade bestämt oss för en snabb tur eftersom jag väntade fika gäster.

JO! För en snabb runda på väla kan man numera glömma!
Det kändes som att man var tillbaka i USA och för första gången kom in i ett köpcentra där.

Min shoppingnerv ryckte satan och VISA-kortet brände i plånboken.
Över allt var där massa fint som ville hoppa ner i vagnen.
Men jag fick behärska mig, fast att det tog i mot!

Där och då bestämde jag mig för att hädanefter bara önska mig väla-presentkort!

Det var inte bara det att alla affärer var lite snyggare och lite bättre.
Deras restaurang torg var to die for!
Jag säger bara ett ord, SUSHI!

Hela graviditeten och långt innan dess, gick jag och suktade!
Det jag längtade efter mest var sushi.
Och dom har det där. Dessutom riktigt jävla god sådan!

I love nya, bättre, snyggare VÄLA!
Dock gör inte min plånbok det. Fan...

Inga kommentarer: