torsdag 24 november 2011

Torsdag

Halloj på er!


I dag har det fixats här hemma. Som dom flesta dagar. Fixet känns oändligt!


En del av kvällen spenderades på badhuset. Det var babysim på schemat och det skulle dykas för första gången.

Det brände lite i Mamma hjärtat men jag bet ihop o sa "dyyyyyk" till min lille onge o sen ner i vattnet.


Det gick bra! Det gick jätte bra faktiskt. Så bra att simläraren genast sprang och hämtade sim-börjar-märket och alla applåderade.


Sen åkte vi på kalas.

Viggos kusiner fyllde 5 och det bjöds på pasta och köttfärssås samt Hello Kitty tårta.

Eftersom vi kom sent var dekorationerna på tårtan uppätna av födelsedagsgrisarna så för oss var det en vit tårta i konstig form.

Men den var god ändå.


Slutligen vill jag bara tillägga att det var en ytterst dålig idé att dricka kaffe till tårtan.

Jag tackade ju nej först. Varför i helvete ändrade jag mig?!

Det blir en lång natt..


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer: