söndag 4 december 2011

Jag anser själv att jag är en bra fru. Jag vill i alla fall bra gärna vara det. Så i dag när min man fyller år, 30 dessutom, så hade jag förberett med en fin present, som han faktiskt önskade sig.

Jag hade också köpt ett kort med anspelning på vilken bra pappa han är.

Allt för att det skulle vara speciellt.

Jag tänkte till och med ge honom frukost på sängen.


Jag vaknade i morse av att min kära make satt o matade ongen.

Fan tänkte jag och yrvaken med håret på ända och nattlinnet upprullat i armhålorna kravkade jag upp ur sängen som ett kylskåp.

Klampade till gömstället och fiskade upp paket o tillhörande kort.

Jag sjöng med min finaste morgonstämma "vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag... Osv..."

Sen fick han ett grattis och en puss innan jag dunsade ner i sängen igen för att sova vidare.


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer: