tisdag 17 januari 2012

Socker och karma

Jag ska tala om en sak för er!
Det är tråkigt att inte äta socker, TRÅKIGT!

Jag som älskar att baka kan ju bara fet glömma det. Tråkigt!
För i kakor har man socker och jag känner mig inte riktigt redo för det än.

Jag kan berätta att i lördags hade vi gäster och jag hade handlat hem Coka till dessa.
Jag luktade inte ens på det delikata innehåller!
Fuck you socker!!

Så förutom att man känner sig lite slö i huvudet ibland så är detta fantastiskt!

Sen vill jag tillägga;
Jag har sagt det förr och jag säger det igen.
Jag älskar karma!
För det är på riktigt och sant. Är du en skitstövel så kommer du få en spark i räven.
Bli inte förvånad om det verkar som att världen har vänt sig imot dig. Antagligen har du sårat någon annan!
Jag älskar att livet ger igen lite grann, till dom som förtjänar det Såklart.

Sen finns det sånt som händer som inte borde hända.
Sånt som gör att ens hjärta blöder och man vill inte riktigt förstå för då blir det verklighet.
Sånt som bara händer, utan förklaring.
Det är då man måste finnas för varandra. Var inte rädda för vad ni ska säga för oftast räcker det med ett hej!

1 kommentar:

Johanna Bergman sa...

socker hemsöker en veeeerkligen! Värsta beroende ever. tror jag.