lördag 18 februari 2012

Lördag it is

Började dagen med frukost på Bjärhus. Dom bjöd på frallor vi bjöd på fransk chokladkaka :)

Så medan Pöjken spelade träningsmatch spenderade vi förmiddagen där.
Vi myste med Farmor Sonja, super trevligt!
Hon visade en bok hon gjort till sitt yngsta barnbarn.
Det var en fylla-i-bok om hennes liv.
Hon hade satt in lite andra saker också. Den var super fin och det var jätte roligt att se hur hennes liv har varit än så länge.

Det bästa jag visste när jag var liten var när Mormor berättade om när hon var liten.
Jag tror jag ska köpa en sån bok till min Mormor som hon kan fylla i.

Sen tog vi en promenad hem i rusket.
Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder; vuxenpoäng ;)

Vi har en krasslig liten plutt med feber här hemma så det blir en lugn mellokväll.
Pappan är förkyld så det är dessutom jävligt synd om honom ;)

Inga kommentarer: