tisdag 6 mars 2012

Nymoderniheter

Två gånger har det nu hänt att jag, undertiden jag har pratat i telefon (bägge gångerna med Nettan faktiskt), har parkerat samtalet och råkat ringa upp någon annan.

Första gången fattade jag inte hur jag kom tillbaka till det verkliga samtalet och fick lägga på.
Jag har en HTC med tuchscreen.
Men jag borde ha en Nokia 5110!
Dom är skit stora så jag borde inte bli av med den hela tiden och man kan tappa den 5000 gånger utan att det händer någonting!
Plus då att risken för att ringa upp någon medan man pratar med någon annan är nästan obefintlig!

Sen när personerna man råkat ringa upp ringer o frågar vad man ville så försöker man på ett snyggt sätt förklara varför..
Det finns inga snygga sätt att säga att man är klantig och egentligen borde skaffa sig en pensionärstelefon, med senilsnöre!

Ibland blir jag så trött på min förvirring!!

1 kommentar:

Johanna sa...

Haha! Ja, tacka vet jag 3210!!!! Det var grejor det!! ;)