måndag 19 oktober 2009

"Det bästa med varje ny vecka är att den alltid
slutar med en helg"
- My
Då var det Måndag igen och helgen har sprungit förbi.
I fredes tog jag tåget till Hässlehåla direkt efter jobbet. Fredags mys med sushi, massa godis och idol. Gottis :)
Efter lite soffmys och kafé frukost var det dags att bege sig tillbaka till Klippan. Där väntade organiserande inför söndag och på kvällen bjöd pojksambosarna på älg kalops. Riktigt gott!
Tog sin lilla tid innan vi kom där ifrån o jag var riktigt sliten.
Men väl hemma somnade jag gott i underbara armar.
I går ringde brossan kl 8 på morgonen; "Grattis på födelsedagen snorunge"
alltid lika trevligt när brossan ringer :) Usch vad jag saknar honom =/ Även om han är en pain in the ass mesta dels av tiden så saknar jag honom jätte mycket.
Det blev middag hos mamma o pappa sen på kvällen blev det middag på Rackis med vännerna. Hur trevligt som helst!
Kvällen avslutades med Wallander och mys :)
Jag tycker inte alls om att fylla år men när man har så goa vänner som jag har så kan man inte annat än att tycka om de :)
Tack alla för gratulationer och presenter!
- Mysan

1 kommentar:

Eve sa...

You deserve it ! <3