måndag 26 oktober 2009

Livet Leker!

Just nu är det massor som är riktigt jävla bra! Det mesta faktiskt!

Den 9 November åker jag och Evelina till USA för att hälsa på våra vänner over there!
Det ska bli helt underbart att få komma tillbaka.
Jag drog ner min låda som är fullproppad med minnen från mitt halv år i USA. Det blev väldigt många blandade känslor och allt det dåliga som man hade stoppat åt sidan kom fram igen.
Men alla dom dåliga minnena går aldrig att mäta upp mot allt det bra!

Vi ska hyra en bil så vi kan köra runder och minnas allting.
Vi ska strosa runder på New Yorks gator och bara gotta oss i att vara tillbaka.
Det ska bli så jävla roligt! Jag har längtar efter detta i två år nu!!

Dom ringde från jobbet innan och erbjöd mig en resurs tjänst. Visserligen bara två timmar om dagen men jag får göra det jag vill och på det stället jag vill så jag tackade och tog imot.
Jag kommer ju kunna fylla upp med timmar när personalen har semester eller är sjuka så det kommer gå runt ändå.

Min lägenhet ser ut som ett bombnedslag. Jag har haft två små inneboende här förra veckan så det är tass avtryck över allt! Så det blir till att städa lite nu innan min kille kommer!
Känns rätt så bra att säga att jag har en kille faktiskt.
Lite underligt är det faktiskt att jag, den evige singlen som förbannade alla par middagar. Jag som hellre hade valt en utgång fram för soffmys en fredag och som tyckte att det bara skulle vara så jävla jobbigt att ha någon annan man måste rätta sig efter, faktiskt har gått o blivit lite små kär och numera uppskattar fredagsmys, parmiddagar och någon att rätta sig efter :)

Livet är jävligt underbart för tillfället AND I LOVE IT!!!!


"Kramas mer, det är bra för själen!"

1 kommentar:

Linaloppan ;) sa...

Och du är så förkänt av att ha det underbart!
Som vi har längtat efter den här resan! Känslan är obeskrivlig och det finns nog ingen annan som kan veta hur det känns. Längtar hela tiden!
<3<3