fredag 30 oktober 2009

Mot arbetad?

Ja jag tror faktiskt att min lägenhet mot arbetar mig för tillfället.
Jag försöker verkligen få ordning. Men hela tiden kommer jag på massa grejor som jag MÅSTE göra.
Bara det att jag har släpat hit min enorma resväska från mamma o pappa gör allting lite svårare för mig. Den är ju så offantligt stor så det känns lite grann som att man kvävs ibland.

Mitt senaste projekt är att få in två byrår (Hur fan böjer man byrå?!) i min garderob för att få den lite mer organiserad.
Långt om länge efter att jag har snickarat ihopa detta elände från IKEA sätter jag in den första i garderoben och DÅ, alltså 1 timme försent, upptäcker jag att om man sätter en byrå i en garderob med skjut dörrar så kan man inte dra ut lådorna hela vägen!

Det var ett av alla dom tillfällena som jag blev VÄLDIGT trött på mig själv!

Så nu står där en byrå mitt i min lägenhet, sidan om min enorma resväska.
Men det är ju lite spännande med en liten hinderbana varje gång jag ska in o ut ur lägenheten.

Inga kommentarer: