tisdag 13 oktober 2009

I´m back!

Den vanliga sprudlande, sarkastiska, glada My är tillbaka.
Hon som alltid ser saker positivt. Hon som kommer till jobbet med ett leende på läpparna.
Hon som aldrig har långt till skratt. Hon som jävlas och retas.
Hon som hittar på bus. Hon som är så god hjärtad så att hon är dum ibland.
Hon som är den absolut bästa av sig själv.
Jag är tillbaka and I love it!!!

Jag visslar, sjunger, skuttar och hoppar runder.
Jag är förvirrad och glömmer det mesta.
Jag jävlas med mina arbetskamrater och bjuder på mig själv.
Jag ser livet från den ljusa sidan och jag älskar att vara tillbaka!

Alla dom dystra, mörka, kostiga låtarna som har fått mig att må bättre har bytats ut mot alla mina guldklimpar bland spel listan!

Jag är mig själv igen och det är så jävla skönt!

Tack vänner för att ni har orkat stå ut med mig under tiden jag varit en mindre trevlig kopia av mig själv :)

<3

Inga kommentarer: