söndag 4 oktober 2009

Ska sluta planera!

Jag hade bestämt mig för att ha en lugn helg. Sova länge. Springa runder i flasekläder o bara mysa.
Men som vanligt i min värld blir ingenting som jag har tänkt mig.
Det blev till att jobba både Lördag o Söndag. Och det blev inte speciellt mycket sömn Där imellan då jag for skåne runt och var Taxi till mina kära vänner!

Veckan ser heller inte speciellt lugn ut den heller.
Jag ska jobba dubbelt i morgon, först 7-15.30 på dagis och sen VVS till långt in på natten antagligen.
På tisdag blir det också dubbelt men inte lika länge tack o lov.
Men där är en massa andra gejor som också ska klämmas in på dom timmarna som återstår av dagarna efter jobb. Men det löser sig säkert!

Jag känner redan hur trött jag är och jag sitter och funderar på om jag sak gå o lägga mig nu o ställa klockan på 4.30 så jag hinner städa innan jobbet eller om jag ska städa nu och sen kunna sova till klockan 6 i stället.
Lite halv dum som man kan vara ibland har jag lämnat disk o städning till helgen eftersom jag inte skulle göra något.
Men som sagt, det går aldrig som jag planerar!
Får väl börja planera bättre helt enkelt :)

Inga kommentarer: