lördag 17 april 2010

I förra veckan damp det ner ett brev från HD (helsingborgs dagblad) i lådan.
Tydligen så fick vi prova på att ha tidningen gratis i en månad.

"SKIT BRA" tänkte jag. Inget smakar ju så gott som när det är gratis.

Så jag satte sambon på att skicka smset som man skulle göra.
Han gjorde precis vad han skulle och sen parkerade vi oss på nedersta trapp steget för att
vakta post lådan.
(Nej, nu ljög jag)

I alla fall så kom tidningen i går och jag lus läste, eller kanske bläddrade igenom den snabbt.
Jag hittade inte Klippan sidan och tänkte att det hade kanske inte hänt något skoj här.

Men när Klippan sidan inte fanns med i dag heller så började jag fundera och rotade fram lappen vi fick.

Tydligen så skulle man välja vilken tidning man ville ha!
Och vi skulle ju INTE ha HD utan vi skulle ju haft NST!!

Jävla skit!

Men jag skickade ett mail till HD och frågade om man kan byta.
Så nu ska jag sitta och vakta inkorgen.
(Nej det kommer jag verkligen inte)

Take Care ;)

Inga kommentarer: