söndag 25 april 2010

I går hade vi mina fina flickor med killar på besök.

En par middag med ett finare ord.
Ja jag vet, jag har gått imot alla mina principer.
Jag var den största parmiddags vägraren i ett par skor och jag lovade dyrt och heligt att jag skulle minsann ALDRIG sätta min fot på en par middag!

Men så blev det att jag var värdinna för en parmiddag i går och det var rikigt lyckat!
Så jag tar tillbaka allt jag sagt innan förstås ;)

I allla fall så spelade vi ett spel som går ut på att man ska förklara så många ord som möjligt på kortast tid.
Tjejerna mot Killarna förstås.

Givetvis gick tjejerna in hårt och laddade hela kvällen. För vi skulle ju vinna!

Vi tog ledningen men sen sket det sig.

Dom två absoluta höjdpunkterna under spelets gång stod Rob ´n Nett för.

Andreas förklarar ordet Safari
A: "Har man i djunglen"
Nett: "SEX!!!!"
Nej Nettan det var fel, men bra jobbat!

Än en gång är det Andreas som förklarar
denna gången var det ordet Nobben som han sökte.
Han förklarade och förklarade men killarna kunde inte komma på det..
A: "Om du frågar en tjej om hon älskar dig och hon säger nej. Vad får du då?!"
Robin: "Jag skulle bli ledsen"

Rob ´n Nett det känns bra att ni vill dela era fantasier och känslor med oss
men vi förklarade reglerna innan vi började och då sa vi ingenting om det :)

Det var i alla fall en mycket trevlig kväll
och jag är säker på att det blir fler :)

1 kommentar:

nett sa...

Nu fick du mig att skratta högt för mig själv. hahaa, vad roligt vi hade:)