onsdag 17 november 2010

Flytt [del 3.5]

I dag är jag ledig från jobbet.
Och jag lovade Pöjken, dyrt och heligt, att jag skulle packa MASSOR!
Jag intalade mig själv detta också. Jag målade upp det hela till att när
Pöjken kommer hem från jobbet hade jag redan packat 10 lådor,
extra rummet var klart och jag hade börjat på köket.

Nu sitter jag här och har gått igenom all reklam,
kollat facebook 10 gånger och stirrat på min morgon frilla
i 20 minuter (den är helt otrolig).

Varför kan jag inte börja packa?!
Vi kommer inte komma någonstanns känns det som.

Jag är en värdelös flyttare och en ännu sämre packare..
Hoppas inte Pöjken tycker att jag är en kass flickvän...

1 kommentar:

Johanna sa...

Haha! Jag tror inte han kommer tycka att du är en kass flickvän, men kanske en dålig packare... ;) Men du har ju hela dagen på dig My! Snart är du igång så svetten lackar! ;) Tack för boktipsen. Det ska jag absolut kolla upp. :) Krams