måndag 17 januari 2011

Bebis galen!

Jag har blivit bebis galen! PÅ ALLVAR!!

Jag pluttinuttar med småungarna på jobbet.
Gullar med deras fötter o kniper dom i kinderna.

Om det skulle vara så att Ruben får för sig att titta ut tidigare än beräknat
kommer det nog vara synd om honom.
Vi äger en pyjamas, en body, en mössa och en säng som inte är ihop monterad.
Vi har liksom inte haft någon brådska. Ingen alls faktiskt.

Innan ultraljuden köpte vi ingenting.
Vi tittade knappt på barnkläder.
Man vågade inte riktigt.
Men nu har mer än halva tiden gått och det känns nästan som det har slått slint i skallen på mig.

Helt plötsligt har jag blivit helt galen.
Kollar efter massor med kläder på internet och huxflux for vi iväg till IKEA i helgen
för att köpa säng.
Jag längtar efter alla bäbisar som ska komma!! HUR MYCKET SOM HELST!!
Dom luktar så gått o dom är såå söta!!!
Och dom små små små pytte fötterna är helt UNDERBARA!!

Tur jag jobbar med barn dagligen så jag har någon att gulla med.
Annars hade jag kanske ryckt upp främlingars bäbisar från vagnar för att få puttinutta lite med dom! hehe

1 kommentar:

Eve sa...

Förstår att du längtar!! :)