tisdag 29 mars 2011

Halsbränna och nyheter

Jag har halsbränna eller sura uppstötningar eller vilket det nu är. Not nice!
Det jobbiga är att jag precis har hällt upp ett glas cola.
Jag tog en Novalucol och tuggade i mig. Resterna sköljde jag ner med iskall cola.
Gott!

..och där gjorde Sverige 1-0 mot Moldavien. Fast tydligen var det självmål.
Pöjken blev glad i alla fall..


Ursäkta avbrottet.. åter till inlägget.

Annat nytt är;
- Jag har världens snällaste storebror som ser till att jag har det bra.
- Jag jobbar numera sex timmar om dagen i stället för åtta. Ruben gillar inte mitt jobb!
- Jag har ett nytt vrålåk parkerat utanför lägenheten. Svart och snygg är den och praktisk.
Ska bara se till att få sålt den lilla lila.
Jag har tagit ett ögonmått och där går nog in två barnvagnar i bagaget.
Inte för att vi ska ha tvillingar utan för att Nett o Elinne
ska kunna hänga med på raggar rundor :)

Är trött på annat nytt och avslutar med att säga;
Inom kort ska jag och mitt nya vrålåk åka och handla krukor
och blommor och sen ska våren flytta in på Bladgatan!!

4 kommentarer:

Johanna sa...

Men! Vi vill j use vad det är för vrålåk! :) Eller i varje fall få veta vad det är för märke! :) Hoppas du mår bra, det närmar sig med stormsteg nu ju! :) Krams

JohannaB sa...

prova en omaprozol istället för novalucolen, de är ju så räliga o tugga och köp INTE gaviscon, det smakar varm filmjölk :D

Nett sa...

Jaaaa Ruben och Elinne på raggarrunda, vi längtar. Puss min vän

Jonna sa...

OHYEÄH för nytt vrålåk OCH vååår! :)