tisdag 17 maj 2011

Fina människor!

Barnmorskebesöket igår gick bra.
Blodvärdet har ÄNTLIGEN gått upp!
När jag gick där ifrån sa jag till henne att jag "hoppas att vi inte ses igen men tack ändå".
Nej nu är jag trött på att ränna dit i tid o otid för kontroll.
Nu vill vi ha ut vår lille plutt.

Efter barnmorskebesök blev det lunch med Familjen Unkuri.
Mycket trevligt!
Ruben fick lite grejer som Elinne vuxit ur. Dock inget rosa för då blir Pöjken så kinkig ;)
Men vi tackar så mycket för dom fina kläderna <3

Jag hann med en sväng till Farbrorn o Fastern också!
Fy vad jag tycker mycket om dom!!!


I dag är det den 17 Maj.
Det är meningen att vår fina, underbara, efterlängtade, lilla sötunge ska komma i dag!
Ja, vi får väl se hur det blir med det...

1 kommentar:

Eve sa...

Tänker på dig här borta i Kalmar! hoppas Ruben vill dyka upp snart och lycka till när det är dags!! Kristofer och Rocki hälsar :)