onsdag 13 juli 2011

Senaste nytt

Har framkallat bilder på lille man med familj till hans första bok.
digitala bilder i alla ära men när att få ett fotografi i handen är något visst!
Sen att fixa o dona med ett fotoalbum är ju bara pricken över iet!

I dag satte vi oss på tåget mot Kristianstad tillsammans med Svärmor, svägerska o Viggos kusiner.
Kristianstad bjöd på go mat, karuseller till kottarna, en sketen nalle i stället för ett fett marabou choklad.
På hemvägen var vi ett gäng trötta resenärer förutom Viggo som älskade att åka tåg.
Kan va bra att ha i åtanke nån gång; är ungen gnällig, sätt dig på tåget och åk fram o tillbaka ;)

Håller just nu på att måla pluttens rum.
Ska ge mig ut på loppis o leta massa fina gamla möbler att göra vid till honom också.
Han kommer få det finaste rummet i hela lägenheten :)

I går blev jag biten av en liten Pärla!
Grattis till dina fina nya bissingar lilla Elinne!
Snart är det dags att köpa pennskrin för då börjar du skolan.
Ja tiden går så jävla fort att man blir litta rädd.

Viggo är sex veckor och var har dom veckorna tagit vägen?!
Samtidigt som jag inte har en aning om vad jag gjorde med all min tid innan jag fick barn..


Nä nu har ni fått lite av varje, tyvärr inga bilder för jag pallar faktiskt inte!
Jag ska ta gubben o ungen o gå o lägga mig!

Natti natti

Inga kommentarer: