fredag 29 juli 2011

Some pics


Äntligen har vi fått målat Viggos rum.
Tre vita väggar och en olivgrön. Det blev super bra!
Gardinerna är bara tillfälliga fast att dom passar väldigt bra..


Bara två månader och redan massor av saker.
Han har fått hur mycket som helst, allt från födelsedagståg till traktor och kläder.
Både han och vi är super tacksamma och glada över allt fint :)


När jag var liten och sov hos Mormor sov jag i en brun utdragssäng som hade varit Mammas.
Tyvärr är den sängen slängd men av en tillfällighet fick jag reda på att Andreas jobbekompis hade en exakt likadan som också skulle slängas och den la jag beslag på.
Den ska bli vit och Viggo kommer sova hur bra som helst i den!


Fina blommor från världens bästa Mormor!


Mina finaste <3


En liten förmiddagslur på soffan


så här glad är man när man vaknat


<3

Inga kommentarer: