lördag 24 september 2011

Från bästa möhippan till ett kanske..

Min fina, älskade Pappa ligger på sjukhus med diskbrock.
Och i nu läget är det ingen som vet när han kommer bli bra.

Mirkael kan hända men man vet aldrig.
Så nästa vecka har vi ett stort beslut att ta.
Skjuta fram bröllopet eller chansa.

Det är Viggos dop också och det är på håret redan att han är lite stor.
Och ska vi skjuta upp det hela blir han en månad till och ännu större och tyngre.

Men jag kan inte gifta mig utan min Pappa.
Det finns inte ens på kartan!

Dessutom har min fina, bästa Farbror brutit benet, rejält!
Så jag vet inte om han heller kan vara med.

Usch..

1 kommentar:

Johanna sa...

Å! Vad tråkigt! :( Hoppas hoppas de båda blir bättre så att de kan vara med och så att ni slipper skjuta på bröllopet! Stor kram