lördag 24 september 2011

Möhippa

Mina fina vänner fixade till en Möhippa till mig och den var helt perfekt!


Dom kom hit medan jag fortfarande låg i sängen.

Jag fick hoppa upp och börja samla ihop grejer som stod på en lista.
PÅ TID!


Jag sprang runder och klädde på mig samtidigt som jag samlade ihop stövlar, smink, regnkläder (som jag förnärvarande inte har en aning om var dom finns), klänning med mera.


Fick på mig ögonbindel och sen sätta mig i en bil.

Åksjuk blev jag utav bara fan.
Jag hade ingen aning om var vi var någonstanns men jag gissar på 20 minuter senare så landade vi två kvarter bort.

Efter lite omvägar ;)


Där blev det frukost, svara på frågor och pyssla lite.

Sen var det tid att sätta sig i bilen igen.

Vi åkte mot torekov och där blev det spa med ansiktsbehandling.

UNDERBART!


Kvällen tillbringades hos Bergman med god mat och dricka, gissa bajset, sing star och fler frågor.

Allt avslutades på dansgolvet i Hbg.



TACK TACK TACK mina fina, underbara, fantastiska VÄNNER!

Ni är dom bästa av dom bästa!!!

Massor med KÄRLEK!




Jag och bästa barndomsvännerna :)




1 kommentar:

bergman sa...

taaack sjääälv!!!!