onsdag 11 januari 2012

Dag 3

En cup cake. Sockerdricka. CHOKLAD. Kola. En vanlig jävla sockerbit!

Jag vill trycka in massa sött så det sprutar ut ur öronen!

Har två saker att tillägga;
1. Jag HATAR folk som cyklar på vägen fast att det finns cykelstig sidan om. LÄGG AV MED DET!

2. Jag stör mig som fan på när folk skriver som man pratar. Jag gör det själv ibland och när jag sen går tillbaka och kollar blir jag så irriterad på mig själv. Eftersom jag inte tycker om när andra gör det.

Tryck in en muffins eller något!!!!!!!!

Slut

1 kommentar:

Johanna sa...

Haha! Då kan du och min sambo starta klubb. Han hatar nämligen också när folk cyklar på vägen när det finns cykelväg intill! Var gång vi kör genom Ljungbyhed så gormar han om det för där är alltid någon som cyklar på vägen istället för på cykelvägen! Haha. :) krams