måndag 25 oktober 2010

Kalas

Kalas i fredags.
Kalas i lördags.

Kalas, kalas, kalas...
Kalasfylla för vissa, kalastrött för andra.

Trevligt var det i alla fall!

Söndagen tog vi en låååång sov morgon. Gick bara upp för att fixa frukost sen blev det sängen igen.
Skönt.
Det behöver man ibland.

På eftermiddagen mös jag med Pappa.
Vi gjorde sånt vi brukar.
Munhuggas. Bråka om vem som ska göra vad och kräka av oss.
Det är bra att kräka av sig, det behöver man ibland.
Pappa är super bra när man behöver det!

Min Pappa är typ bäst i världen och han kan allt!!
Så det så!

Kvällen slutade med att Pöjken kom o åt med oss.
Super god porter stek!

Mamma var nere och tog hand om Mormor som är krasslig..
Min Mormor är också bäst i världen!
I morgon när vi ska till Ullared ska jag köpa något fint till henne!
Det är hon värd!


Plus: Pepparkakor och julmust.
Minus: Jag älskar ungarna på jobbet. Dom är så fina allihop!
Men jag tycker inte det är roligt att gå dit längre och jag hatar den känslan...


Jojo: Jag minns den karnevalen! Som om det hade varit igår:) Roligt hade vi!

- My

1 kommentar:

Johanna sa...

Du är härlig My! :) Och ja, vi hade jätteroligt! Tråkigt att det inte är roligt att gå till jobbet längre, jag hoppas det blir roligt igen! Krams