onsdag 10 november 2010

money money money

Just precis nu vill jag vara rik.

Jag klickar runder på olika sidor för att hitta massa snygga saker att inreda vårt nya boende med.
Plus att magen börjar kurra av hunger.. men finns inte direkt någon mat hemma o jag pallar inte laga något heller.

Hade jag nu varit rik hade jag kunnat klicka hem precis vad jag ville, utan att skämmas.
Passar det sen inte in så va fan, då kan jag ge bort det till någon annan.
Och någon hade nu stått i köket och lagat precis det jag ville och denne någon hade innan i dag varit o handlat.

Meeen som underbetald (i mina ögon eftersom jag gör ett ganska så bra jobb faktiskt) barnskötare finns inte ens detta på kartan.

Vi behåller våra gamla grejer och hoppas på pengar i julklapp.
Kvällsmaten kommer nog bestå av en macka och kalaspuffar.

HEJA SVENSSON LIVET! typ..

3 kommentarer:

Nett sa...

:) macka funkar. Men måste ha näring så glöm inte frukt och vätska. Ok en kock i köket hade funkat.

Johanna sa...

Låter lyxigt med en egen kock. ;)

Ja, jag minns också alla nätter ni trillade in i min lägenhet småfulla för att sova över, jag minns när vi stannade längst vägen till ekebo för att kissa och du trampade i en gammal spann och tog med mig i fallet, jag minns när du och jossan började laga olika maträtter ur mitt kylskåp kl 02.00 på natten efter en perstorps karneval och jag minns när jag skulle visa min vattenflaska som INTE läcker genom att rikta den mot dig. HAHAHA. :) Ja, vi hade roligt! :) Krams

Nett sa...

Förresten så är du ju rik på kärlek:)